Podcast-urile reprezinta astazi una dintre cele mai apreciate forme de continut de catre o audienta din ce in ce mai numeroasa. Podcast-urile exista inca de la inceputurile blogging-ului si domeniul a crescut incet, dar sanatos, in toata aceasta perioada. Abia in ultimii ani insa, am vazut cu totii cum podcasturile devin un fenomen de masa, datorita, pe de o parte, publicului interesat de continut in forma lunga si, pe de alta parte, platformelor de distributie, inclusiv Spotify si YouTube, si consumului de continut pe dispozitivele mobile.
Podcast-urile devin, totodata, si o parte din strategiile de social media marketing ori un nou canal de distributie a continutului pentru organizatiile media. Mai mult, companiile testeaza la randul lor acest nou „teritoriu” de comunicare si promovare, lansand propriile podcasturi.
Podfest Romania va fi organizat dupa conceptul evenimentelor „fara atingere”, o experienta premium, mai personala si interactiva, ce tine cont de normele de distantare sociala si de siguranta tuturor persoanelor implicate, de la staff la vorbitori. Conceptul propune vorbitorilor o experienta pe scena apropiata de cea a unei conferinte clasice, gandita insa ca o aparitie live intr-un studio TV. Participantii vor urmari astfel online un eveniment coerent din confortul casei lor sau de la birou.
Podfest Romania va aduce in prim plan subiecte actuale si de larg interes din lumea podcasting-ului, precum:
Podfest Romania este dedicata pasionatilor de podcasting, creatorilor de continut si brand-urilor care vor sa invete cum sa foloseasca mai bine acest nou canal de comunicare. La conferinta sunt asteptati sa asiste: